söndag 25 augusti 2013

Erika: Katastrofläge

Nämen kära stackars blogg, så försummad du blev i ett halvår. Vi gör ett nytt försök. Typiskt att jag börjar skriva just som jag har skadat mig. För att summera vad som hänt under de senaste 6 månaderna kan vi konstatera att Marika fallit bort och vi är nere på två pers som ska springa maran. (Och du Linnéa, hurra!). Bea drog förbi oss alla nån gång där i mars och har sedan dess gått från klarhet till klarhet.

Jag har sprungit helt ok bra fram tills för två veckor sedan då jag testade 13 km. Det gick väldigt fint fram till ca 11, sen ville inte fötterna och benen riktigt vara med. Antagligen överansträngde jag mig där, för sedan dess har jag svinont i benhinnorna.

Ikväll har jag gått 4 km som aktiv vila, det kändes ingenting i benen tills jag testade att jogga 1 min. Ajajaj. Gick inte.

Och det är alltså två månader kvar till loppet. Hallå annalkande katastrof!

1 kommentar:

  1. åååå ett inlägg, vad glad jag blir!!!! heja på! jag har sagt det förr och säger det igen: testa akupunktur!!

    SvaraRadera