söndag 10 mars 2013

Erika: skadepaus

Jag körde tre km senast jag bloggade och kände mig inte helt bra i vänstran. Sen åkte jag till föräldrarna och mamma gav mig ormsalva att smörja benet med och vips, som ett trollslag, så försvann det! Alltså det var helt sjukt! Fast jag sprang inte, tänkte att det onda skulle få läka ordentligt.

Igår var systrarna här under dagen och vid femtiden peppade Bea mig till att ta en runda igen. Alltså jag vet inte hur det är hos er men på österlen blåser det ca storm just nu. Satan vilken medvind jag hade på nästan halva rundan! Det var kul att springa igen, även om jag kände något odefinierbart i benet. Jag sprang totalt 3,3 km. Det kändes lagom. Hoppas kunna komma ut i lite bättre väder i veckan.

Det var det hele.

1 kommentar:

  1. Ormsalva?? Vad är det? Vad hjälpte det mot och vart köper man det?

    SvaraRadera