måndag 27 januari 2014

*Håller tummarna för att Marika blir gravid istället*

Skrev Erika som första inlägg på denna blogg. Jag blev gravid och födde en liten son den 1 första november. Dagen innan loppet. Mycket väl planerat av mig. ;) Nä men...

Tappade all energi och ork som gravid och fick foglossning som kom och gick. Så jag var glad de dagar jag orkade och kunde gå en runda med hunden.
Imorgon ska jag på efterkoll och håller tummarna att jag får ett ok till att börja springa igen. Men tror det ok:et är i min vildaste fantasi, Tyvärr. Längtar sååå otroligt mycket efter att få springa igen. Kommer bli helt och hållet för mig att börja om från början då min grunkondition är den sämsta som finns. Så tills jag dess fortsätter jag gå mina hundpromenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar